zondag 15 april 2012

zondag 15 april

Ik ben dol op koken. Vrienden vinden het dan ook vaak geen straf om hier te blijven eten.

Gisteren tijdens het wandelen bedacht ik me dat we achter ons huis best een minimoestuintje konden beginnen. We hebben sinds vorig jaar een moestuin op een stuk land wat in het bezit hebben maar eerlijk is eerlijk dat is toch net te ver om iedere dag even een kijkje te nemen.

Maar een bak van 1 bij 1 kan makkelijk in ons achtertuintje, bovendien naast de keukendeur kan een mooie schoenenzak hangen waar kruiden in gepoot kunnen worden. Ideaal dus.. want er is niks lekkerder dan verse kruiden bij het eten en/of door je kop thee.

Daarnaast ben ik op mijn surf avonturen op het web weer leuke diy's tegen gekomen waar ooik diverse producten worden gebruikt die makkelijk in de achtertuin kunnen worden gekweekt.

Vanmorgen maakt ik een heerlijk smoothy met spinazie blaadjes een banaan en blueberry en wat yoghurt. dit zou goed zijn voor de darmen... ik vond het gewoon lekker hihi.

Liefs

Debje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten