zaterdag 14 april 2012

Een week verder

Sporten? Daar ben ik dus nog steeds niet aan toegekomen. Ik moet echt leren om eens even nee te zeggen tegen mijn gezinsleden. Hun aandacht slokt echt mijn tijd op.

Terecht momenteel want onze jongste zit niet lekker in zijn vel, heeft zware darm problemen en wil eigenlijk alleen maar zijn mama. Dit weekend is hij even op de logeeropvang en heb ik mijn handjes helemaal vrij.

Tijd voor mezelf, vanmorgen ga ik even lekker bij lezen en vanmiddag wilde ik gebruiken om eens even lekker een boswandeling te maken.

Ben wel benieuwd naar mijn gewicht, maar ik heb nog steeds geen goede weegschaal aangeschaft omdat ik bang ben dat het dan weer een obsessie wordt. Natuurlijk kan ik op de WII gaan staan, maar ja aangezien het erg druk is vandaag in de straat, er is vast iets te doen op het dorp voel ik me een beetje bekeken. Hihi.

Dus voor nu ga ik even lekker genieten van een cappuchinno met magere melk, wat tijdschriften en pen en papier.

Tot later.

Liefs

Debje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten