dinsdag 13 maart 2012

We gaan vrolijk verder

Goedeavond, Zodra je je internet browser opent kan je er bijna niet om heen, op verschillende websites zie je reclames voor de lente/zomer collectie. Allemaal leuke jurkjes, rokjes en tuniekjes. Bij mij begint het dan wel te kriebelen... Lijkt me geweldig om een mooi mantelpakje of een zeer mooie jurk aan te kunnen waarin ik als vrouw heel goed ga uitkomen. Dat betekend dus vooral doorgaan op de weg die we zijn ingeslagen. De kilo's moeten naar beneden en de omvang smaller :D. Nu ben ik wel een persoon van de lekkere recepten, ik verzamel ze en probeer ze uit. Is het lekker dan krijgt ie een plekje in mijn eigen recepten boekje, is het niet lekker dan is er altijd nog de kliko en de oud papierbak. Ik ben dol op smoothys, maar de lezers die mij volgen weten dat vast wel. Hieronder dus weer een receptje van een smoothy die ik heerlijk vind om de dag te starten, of lekker tussendoor om de zoete trek te stillen: 1 sinaasappel 1 banaan (die ik de avond er voor in een afsluitbaar bakje heb ingevroren) Griekse yoghurt. (evt. wat lijnzaad als ontbijt, helpt de darmen goed opgang te komen) Alles in de blender en mixen maar. Geen blender? neem een mengkom en een staafmixer.
Zal ik al afgevallen zijn? Kan mijn nieuwsgierigheid bijna niet bedwingen. Er is niemand thuis dus zal ik.......? Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten